تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 12831
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی در توجه به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس بسته هستند

قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی در توجه به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس

قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی در توجه به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس

قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی در توجه به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس

از سوی نمایندگان کارکنان مجتمع‌های سه‌گانه شرکت مس صورت گرفت

_
_

قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی در توجه به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس

_
_

نمایندگان کارکنان مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون طی پیامی از دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به خاطر توجه و مساعی عالی به معیشت و رفاه جامعه کارگری و کارکنان شرکت مس قدردانی کردند.

_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل ازمس پرس، در بخشی از متن این پیام آمده است «قرارگرفتن شرکت ملی صنایع مس ایران در راس شرکت‌های معدنی کشور به‌لحاظ سوددهی افتخاری است که رهین همت و تلاش مضاعف کارکنان پرافتخار شرکت مس در سال جهش تولید و در ظل هدایت و مدیریت مدبرانه حضرتعالی است

_
_

نمایندگان کارکنان مجتمع‌های سه گانه در ادمه تاکید کرده‌اند «بی گمان توجه مستمر و هدفمند جنابعالی به جامعه کارگری و تقویت درآمد کارکنان نقش اساسی در جهش تولید وافزایش درآمدهای شرکت ایفا نموده است. برخود وظیفه میدانیم از توجه و مساعی عالی در عنایت به معیشت و رفاه جامعه کارگری شرکت بویژه در اعطای رتبه تشویقی به همه کارکنان و نیز تلاش مجدانه شما در همسان سازی خدمات صندوق های مس و تامین اجتماعی در کنار اعطای پاداش های تشویقی به جامعه کارگری صادقانه قدردانی نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.