تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 12650
چاپ خبر
دیدگاهها برای برگزاری ۱۴ میز ساخت داخل تاکنون بسته هستند
برگزاری ۱۴ میز ساخت داخل تاکنون

برگزاری ۱۴ میز ساخت داخل تاکنون
رئیس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت از برگزاری سه میز داخلیسازی به ارزش 200 میلیون یورو به صورت مجازی خبر داد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازشاتا، سیدمحمدمهدی هادوی با بیان این مطلب، افزود: با وجود شیوع کرونا و با تدابیر انجام شده میزهای داخلیسازی شامل دو میز پتروشیمی و پالایشگاهی و یک میز خودرویی برگزار شد.
_
_
وی تصریح کرد: در این میزهای داخلی سازی، صنعتگران داخلی و متقاضیان محصولات و خدمات به هم رسانی شدند.
_
_
به گفته رئیس مرکز ساخت داخل، ماشینسازی و تجهیزات وزارت صمت تا کنون با برگزاری 14 میز داخلیسازی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون یورو داخلیسازی در حال اجرا است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0