تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 12608
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیات‌عامل ایمیدرو بسته هستند

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیات‌عامل ایمیدرو

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیات‌عامل ایمیدرو

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیات‌عامل ایمیدرو

«اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی انتخاب مهندس وجیه‌الله جعفری را به‌عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو تبریک گفت.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل از مس پرس، در پیام صادر شده ازسوی «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت مس آمده است:

_
_

جناب آقای مهندس وجیه‌الله جعفری

_
_

معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو

_
_

انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو تبریک می‌گویم.

_
_

بدون شک با دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه معدن و صنایع معدنی شاهد رشد و ارتقای روز افزون این نهاد مهم معدنی و گسترش فعالیت‌های صنعتی و معدنی در کشور خواهیم بود.

_
_

از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سرافرازی را خواستارم.

_
_

 

_
_

اردشیر سعدمحمدی

_
_

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.