مجتمع مس سرچشمه بهعنوان محور توسعه منطقهای قلمداد میشود

مجتمع مس سرچشمه بهعنوان محور توسعه منطقهای قلمداد میشود
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مجتمع مس سرچشمه بهعنوان محور توسعه منطقهای قلمداد میشود.
_
_
به گزارش جهان مکعدن به نقل ازمس پرس، علیرضا رزمحسینی در حاشیه کلنگزنی پروژههای مجتمع مس سرچشمه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در این مدت پیشرفتهای خوبی در حوزه صنعت مس صورت گرفته و رشد 12درصدی در تولید صنعت مس را شاهد هستیم.
_
_
وزیر صمت خاطرنشان کرد: امروز بالغ بر 20هزار میلیارد تومان عملیات جدید توسعه مس شامل تولید کنسانتره، تجهیزات معدنی، افزایش استخراج از معادن و پروژههای درمانی و… افتتاح و کلنگزنی شدند.
_
_
رزمحسینی تاکید کرد: مجموعه مس سرچشمه بهعنوان محور توسعه منطقهای قلمداد میشود؛ امسال فروش خیلیخوبی انجام گرفته و تا پایان سال رشد خوب در حوزه فروش را خواهد داشت و زمینه اشتغال جدیدی برای جوانان فراهم میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0