الزام بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای کانهآرایی، فرآوری و صنایع معدنی

الزام بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای کانهآرایی، فرآوری و صنایع معدنی
با پیگیریهای تخصصی صورت گرفته سازمان نظام مهندسی معدن ایران، دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص “الزام بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای کانه آرایی، فرآوری و صنایع معدنی، سرانجام محقق شد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن، دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص “الزام بکارگیری مسئولین فنی در واحدهای کانه آرایی، فرآوری و صنایع معدنی موضوع ماده ۱۰۲ آیین نامه اجرایی قانون معادن-مصوب ۱۳۹۹/۱۱/۴” تایید شد.
_
_
بر این اساس با استناد به ماده ۱۰۲ آیین نامه اجرایی قانون معادن-مصوب ۱۳۹۹/۱۱/۴، دارندگان جواز تاسیس عملیات معدنی و صنایع معدنی موظف هستند از خدمات اشخاص دارای مجوز صلاحیت نظام مهندسی معدن در انجام امور فنی و حرفه ای فعالیت معدنی بر اساس ماده 4 قانون نظام مهندسی معدن- مصوب ۱۳۷۹-استفاده کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0