تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۷:۵۹
کد خبر : 11859
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تیم هندبال مس کرمان نایب قهرمان شد بسته هستند

تیم هندبال مس کرمان نایب قهرمان شد

تیم هندبال مس کرمان نایب قهرمان شد

تیم هندبال مس کرمان نایب قهرمان شد

مس کرمان در روز پایانی دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال مردان کشور یادواره شهید پورجعفری، در مصاف با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 22-20 نتیجه را واگذار کرد و علیرغم شایستگی با 22 امتیاز بر جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، در پایان سی‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قهرمان و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز سوم شد.

_
_

تیم هندبال مس کرمان به همراه تیم نیروی زمینی شهید شاملی با کسب این نتایج جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را برای دومین فصل متوالی به دست آوردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.