تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر : 11215
چاپ خبر
دیدگاهها برای نخستین کنفرانس آنلاین مس آغاز شد بسته هستند
نخستین کنفرانس آنلاین مس آغاز شد

نخستین کنفرانس آنلاین مس آغاز شد
نخستین کنفرانس آنلاین مس با موضوع فرصتهای پنهان سرمایهگذاری در صنعت مس با نگاهی بر بازار و معدن، صبح امروز با مشارکت و همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران، انجمن مس ایران و شرکت فراوری مس درخشان تخت گنبد، در محل هتل المپیک آغاز به کار کرد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اسدالله کشاورز معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، امیر صباغ مدیر اقتصادی و توسعه سرمایهگذاری سازمان ایمیدرو، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران، مجید ضیایی مدیرعامل شرکت صنایع مس باهنر و صالح آبادی دبیر انجمن مس سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0