قدردانی 180 نماینده از وزیر صمت بابت اجرای طرح عظیم انتقال آب

قدردانی 180 نماینده از وزیر صمت بابت اجرای طرح عظیم انتقال آب
180 نماینده مجلس در نامهای از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای آبرسانی به استانهای کم آب کشور قدردانی کردند_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازخبرگزاری خانه ملت ،سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس در نشست علنی روز سهشنبه (28 اردیبهشت ماه)، نامه قدردانی 180 نماینده مجلس از علیرضا رزمحسینی جهت آبرسانی به استانهای کم آب کشور را قرائت کرد._
_
در این نامه آمده است:_
_
احتراماً اینجانبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حمایت جنابعالی و همچنین از تلاش و زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند به خصوص بخش خصوصی و شرکتهای بزرگ صنعتی و معدنی در راستای اجرای طرح ملی انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استانهای خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و اصفهان و همچنین از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان و استان فارس که گامی مهم و موثر در رشد و بالندگی صنعت و صنایع معدنی استانهای کمتر توسعه یافته و کم آب کشور بوده است که نشان از تکیه بر توان داخلی و خودباوری میباشد، تشکر و قدردانی میکنیم و از خداوند متعال سلامتی و استمرار توفیق را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران خواستاریم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0