تاریخ انتشار : شنبه ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۴
کد خبر : 10780
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند بسته هستند

تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند

تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند

تراک‌های سنگین در مس سرچشمه بومی‌سازی شدند

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: چهار دستگاه کامیون ۱۲۰تُنی اسقاطی در مجتمع مس سرچشمه بومی‌سازی شده و به چرخه تولید بازگشتند.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه همکاران ما توانستند سیستم‌های برقی این کامیون‌ها را با طراحی کاملا ایرانی مجدداً با هزینه پایین راه‌اندازی کنند.

_
_

سعدمحمدی خاطرنشان کرد:چهار دستگاه آماده شده و دو دستگاه دیگر در حال راه‌اندازی است.

_
_

وی افزود: در سال۹۹ بیش از یک میلیارد تُن اکتشاف جدید با ذخیره عیار نیم درصد داشتیم و امیدوار هستیم که این رقم را در سال1400 ارتقا دهیم.

_
_

وی ابراز امیدواری کرد با ذخایر بزرگ‌تری این اکتشاف تکمیل شود و یک رقم جدید را ان‌شاءالله شرکت مس به کشور اهدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.