قهرمانی «مس شهربابک» در لیگ دسته دو فوتبال

قهرمانی «مس شهربابک» در لیگ دسته دو فوتبال
دیدار پایانی لیگ دسته دوم فوتبال برگزار شد و تیم «مس شهربابک» توانست از سد شهرداری همدان عبور کند و قهرمان لیگ دسته دو فوتبال شود.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس؛ پس از صعود مقتدرانه تیم فوتبال «مس شهربابک» از گروه «ب» این مسابقات به رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ دو تیم صدرنشین گروه (الف و ب) مسابقات لیگ دو به مصاف یکدیگر رفتند.
_
_
تیم مس شهربابک در پایان این بازی موفق شد تیم شهرداری همدان را در ضربات پنالتی با نتیجه (6 بر 5) مغلوب خود کند و قهرمان این دوره از رقابتها شود.
_
_
بر اساس این گزارش؛ دیدار پایانی لیگ دسته دوم فوتبال، روز دوشنبه از ساعت 19:30 در حالی در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد که دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس محمد جواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس از نزدیک شاهد این بازی بودند.
_
_
در پایان مراسم نیز با حضور مدیرعامل شرکت مس و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسئولان حوزه ورزشی مراسم اهدای جام قهرمانی انجام شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0