دریافت نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی و نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط فولاد هرمزگان

دریافت نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی و نشان عالی مسئولیت اجتماعی توسط فولاد هرمزگان
نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی در محل مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد و از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بعنوان سفیر و مروج مسئولیتهای اجتماعی تقدیر بعمل آمد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازاقتصادآنلاین، به گفته هوشمند سفیدی مسئول جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی محورهای اصلی مورد ارزیابی در این جشنواره ۱۲ مورد شامل سازماندهی و ساختارسازی مسئولیت اجتماعی بوده است.
_
_
لازم به ذکر است که دو مبحث روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی هم همپوشانی کامل با یکدیگر داشته اند و از این روست که جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به شکل مشترک برگزار شده است.
_
_
همچنین در پایان این جشنواره نشان عالی مسئولیت های اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان اهدا و از مدیر روابط عمومی این شرکت تقدیر بعمل آمد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0