۳۰ میلیون تُن فولاد در کشور تولید میشود

۳۰ میلیون تُن فولاد در کشور تولید میشود
وزیر صمت در بازدید از واحد تولیدی پارس سوئیچ گفت: جلوگیری از خام فروشی، مهمترین سیاست وزارت صمت در همه صنایع است._
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازشاتا،سید رضا فاطمی امین افزود: در جلسهای که هفته آینده برگزار میشود حتما به موضوع واردات پرداخته خواهد شد تا باقواعد خاص از تولیدات داخل به خصوص در حوزه برق حمایت عملی شود._
_
وی ادامه داد: تولیدات کارخانههای ایران ترانسفو و پارس سوئیج فراتر و بیش از نیاز داخل است و باید برای صادرات هر چه بیشترمحصولات این شرکتها اقدامات لازم انجام گیرد و موانع صادراتی آنها برطرف شود._
_
۳۰ میلیون تُن فولاد در کشور تولید میشود_
_
وزیر صمت اشارهای هم به صنعت فولاد داشت و گفت: در حال حاضر ۳۰ میلیون تُن فولاد در کشور تولید میشود که بخش بزرگی از آنبه صورت شمش به خارج از کشور صادر میشود._
_
سیاست وزارت صمت جلوگیری از خام فروشی است_
_
فاطمی امین ادامه داد: سیاست وزارت صمت جلوگیری از خام فروشی است و فولاد تولیدی در کشور باید در شرکتهایی مانند ایرانترانسفو تبدیل به محصول شده و صادر شود تا ارزش افزوده بیشتری را در تولید محصولات شرکتها شاهد باشیم._
_
وی گفت: پیگیر اجرای طرحی هستیم که با راه اندازی آن، ورق هسته مورد نیاز ترانسفورماتورسازی تأمین شود._
_
وزیر صمت از شرکت ایران ترانسفو و نخ تایر صبای زنجان نیز بازدید کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0