تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر : 9402
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای «فملی» 40 هزار میلیاردتومانی‌ شد بسته هستند

«فملی» 40 هزار میلیاردتومانی‌ شد

«فملی» 40 هزار میلیاردتومانی‌ شد

«فملی» 40 هزار میلیاردتومانی‌ شد

در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس افزایش 100 درصدی سرمایه «فملی» به عنوان بزرگ‌ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس از محل سود انباشته به تصویب رسید.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، با این مصوبه سرمایه شرکت مس از 20 هزار میلیارد تومان به 40 هزار میلیارد تومان افزایش یافت. با این سرمایه، «فملی» بالاترین میزان سرمایه ثبت‌شده در بین شرکت‌های بورسی را دارد.

_
_

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مس به ریاست دکتر «امیر خرمی‌شاد» عضو هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.