رشد30 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی
رشد30 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در هشت ماهه سال جاری، هشت میلیارد دلار صادرات غیرنفتی انجام شده است.
به گزارش جهان معدن به نقل از شاتا، محمد عباسی افزود: وزن کالاهای صادراتی در این مدت بیش از 29 میلیون تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش دلاری بیش از 30 درصد رشد مشاهده میشود.
وی عمده کشورهای صادراتی را امارات، هند، چین، عمان و تایلند اعلام کرد.
عباسی در خصوص عمده کالاهای صادراتی گفت: سوختهای معدنی روغنهای معدنی و محصولات حاصل از تقطیر آنها، مواد قیری مومهای معدنی، مواد پلاستیکی و اشیای ساخته شده از این مواد، سنگ فلز جوش و خاکستر آن، مس و مصنوعات از مس، چدن آهن و فولاد از عمده کالاهای صادراتی ما میباشند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کارگروه توسعه صادراتی غیرنفتی استان برای فعال سازی بنادر شرق و غرب استان بی نتیجه نبوده و توانسته است از ابتدای سال تاکنون بیشتر بنادر در شهرستانهای مرزی را فعال نماید که خود میتواند در امر تسهیل صادرات غیرنفتی سایر شهرستانها موثر باشد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0