بلند قامتان بسکتبال شرکت مس نایب قهرمان شدند

بلند قامتان بسکتبال شرکت مس نایب قهرمان شدند
مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات بسکتبال و دومین دوره آمادگی جسمانی بانوان «ایمیدرو و شرکتهای تابعه» در کرمان برگزار شد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، عصر امروز، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات بسکتبال و دومین دوره آمادگی جسمانی بانوان «ایمیدرو و شرکتهای تابعه» با حضور محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، عباس قنبری معاون مالی اداری ایمیدرو، مهدی شاهمحمدی مدیر منابع انسانی ایمیدرو، میثم پاریزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمان و فرخ کیا رئیس انجمن آمادگی جسمانی کل کشور برگزار شد.
_
_
در این دوره از مسابقات تیم بسکتبال شرکت مس و تیم بانوان آمادگی جسمانی مس شهربابک موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شدند.
_
_
شایان ذکر است پیش از برگزاری این مسابقات ورزشکاران و مسئولان تیمهای شرکتکننده با حضور در گلزار شهدای کرمان و بر مزار مطهر سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای کشور ادای احترام کردند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0