تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۷:۰۶
کد خبر : 8824
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد بسته هستند

جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد

جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد

جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد

جلسات تولید «مجتمع مس سرچشمه و شهربابک» با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، روز گذشته، این جلسات با هدف بررسی وضعیت تولید از ابتدای سال جاری تاکنون و روند طرح‌های توسعه‌ با حضور حسین احمدی عضو هیٲت‌مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، حسین ابراهیمی‌نسب مدیر مجتمع مس شهر بابک، محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و جمعی از معاونان و مدیران دو مجتمع در سالن اجتماعات معاونت بهره‌برداری سرچشمه و سالن دکتر نیازمند مجتمع شهربابک برگزار شد.

_
_

لازم به ذکر است جلسات تولید هر ماه در مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی به‌منظور سرعت بخشیدن به روند تولید برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.