رسیدگی به مشکلات معدنکاران در اولویت کاری اداره کل سازمان صمت بوشهر قرارگرفت

رسیدگی به مشکلات معدنکاران در اولویت کاری اداره کل سازمان صمت بوشهر قرارگرفت
مدیرکل سازمان صمت بوشهر در نشت هماندیشی با بهرهبرداران معادن و صنایع معدنی استان گفت: از ابتدای سال آینده بازدیدهای میدانی دورهای برای بررسی دقیق و کارشناسی موضوعات مختلف بخش معدن در اولویت کارقرارخواهد گرفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی اداره کل سازمان صمت بوشهر، مهدی صفوی افزود: رسیدگی به مشکلات متعدد معدنکاران استان از اولویتهای این ادارهکل است که با جدیت تمام از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تشکیل جلسه با مسئولان دستگاههای اجرایی مرتبط و دیگر پیگیریهای لازم، انجام خواهد شد.
_
_
وی با اشاره به درخواست برخی متقاضیان معدنی استان در خصوص مشکلات سهمیه سوخت مورد نیاز، افزود: این مشکل از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان ارشد استان پیگیری و دنبال خواهد شد.
_
_
صفوی یادآور شد: واحدهای معدنی استان با پرداختن به موضوع بهرهوری مطلوب، توسعه فعالیت، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات مربوطه و بازاریابی دقیق میتوانند بخشی از مشکلات خود را رفع کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0