تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 8092
چاپ خبر
دیدگاهها برای حضور تیم دوچرخه سواری کرمان موتور در لیگ باشگاههای کشور بسته هستند
حضور تیم دوچرخه سواری کرمان موتور در لیگ باشگاههای کشور

حضور تیم دوچرخه سواری کرمان موتور در لیگ باشگاههای کشور
تیم دوچرخه سواری شرکت صنایع خودرو سازی کرمان موتور با همکاری هئیت دوچرخه سواری شهرستان بم قرار است در لیگ باشگاههای کشور حضور یابد.
_
_
به گزارش جهان معدن، طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری، نخستین مرحله لیگ باشگاههای کشور، پیست آقایان از ۵ تا ۷ اردیبهشت در پیست دوچرخه سواری آزادی تهران برگزار میشود.
_
_
تیم دوچرخه سواری شرکت صنایع خودرو سازی کرمان موتور با همکاری هئیت دوچرخه سواری شهرستان بم با ترکیب ۸ رکابزن به سرپرستی مهدی ارکیان، سرمربیگری سامان حسین زاده، مربیگری سجاد عباسی و مکانیسن رضا نشاط در این مسابقات شرکت میکند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0