تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۶
کد خبر : 7669
چاپ خبر
دیدگاهها برای بهره برداری خط انتقال برق از پُست سلطانیه تا معدن و کارخانه مس طارم بسته هستند
بهره برداری خط انتقال برق از پُست سلطانیه تا معدن و کارخانه مس طارم

بهره برداری خط انتقال برق از پُست سلطانیه تا معدن و کارخانه مس طارم
پروژه خط انتقال برق 20 کیلو ولت از “پست فوق توزیع سلطانیه تا معدن و کارخانه مس طارم” فردا به بهره برداری می رسد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، احداث خط برق 20 کیلو ولت از پست توزیع سلطانیه تا معدن و کارخانه مس طارم جزو برنامه های توسعه ای ایمیدرو در حوزه زیرساخت به شمار می رود و طول آن به 25 کیلومتر می رسد.
_
_
میزان سرمایه گذاری ایمیدرو در پروژه 200 میلیارد ریال است.
_
_
اشتغالزایی دوران ساخت پروژه 40 نفر بوده است و سه معدن مس از اجرای آن منتفع خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0