تیم هندبال مس کرمان به هند اعزام شد

تیم هندبال مس کرمان به هند اعزام شد
با بدرقه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران؛
_
_
تیم هندبال مس کرمان به هند اعزام شد
_
_
تیم هندبال مس کرمان که به عنوان نماینده شرکت مس و کشورمان در مسابقات جام باشگاههای آسیا در کشور هندوستان شرکت خواهد کرد با بدرقه دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس راهی این کشور شد.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از مس پرس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در مراسم بدرقه این تیم، با بیان اینکه این جلسه نشانهای از همدلی در تمام ورزش شرکت مس است، گفت: باشگاه مس کرمان با همت مدیریت خوب خود و ورزشکاران پرتلاشش به رقابتهای مهمی اعزام میشوند که حضور در جمع آنها باعث خوشحالی است.
_
_
مدیرعامل شرکت ملی مس افزود: این تیم متشکل از جوانانی است که از جای جای ایران اسلامی گرد هم آمدند و میتواند بازتابدهنده شعار مقام معظم رهبری باشد که تاکید دارند تمام ایران باید یک روح و یک تن برای موفقیت باشند و من مطمئن هستم که این جوانان ولایی و مکتبی با تمام انرژی خود در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد و موجب افتخار برای وطن خواهند شد.
_
_
پس از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر شادی و شور زیادی در مردم کرمان ایجاد شده است که این حاصل پیگیری و حمایت شبانهروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بوده است
_
_
وی افزود: با صحبتهایی که با مدیریت باشگاه داشتم تأکیدم بر این بود که این تیم در مسابقات شرکت داشته باشد و از همین رو مدیریت شرکت را نیز کاملا پشتیبان خود بدانید و با حمایتی که از باشگاه مس کرمان خواهیم داشت، انشالله شاهد تلاش این جوانان شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم بود.
_
_
وی ادامه داد: همین که این تیم با شایستگی تمام در ایران به عنوان تیم برتر راهی مسابقات آسیایی میشود نشان از قدرت این تیم دارد و این شجاعت شما لایق تحسین است و با توکل بر خدا نتایج آینده تیم نیز به بهترین شکل رقم خواهد خورد.
_
_
دکتر رستمی با تشکر از مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه مس کرمان گفت: ما حامی جوانان متعهد و پرتلاشی مثل مدیریت کنونی باشگاه هستیم؛ چراکه ایشان و همکاران محترمشان راه درست را انتخاب کردهاند که همان شادی و سربلندی مردم است و تا روزی که در این سمت قرار داشته باشیم از ایشان که الحمدالله از خانواده شهداست حمایت خواهیم کرد.
_
_
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جلالی نماینده مردم رفسنجان در مجلس با بیان اینکه این جوانان شایسته و ورزشکار ادامه دهنده راه جوانانی هستند که روزی برای سربلندی این مملکت در راه شهادت بر خاک افتادند، برای موفقیت و سربلندی این تیم در بازیهای بینالمللی پیش رو دعای خیر و آرزوی موفقیت کردند.
_
_
*حمایت همهجانبه مدیرعامل شرکت مس دلیل اصلی موفقیتهای باشگاه مس کرمان
_
_
محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر صمیمانه از دکتر رستمی و هیات همراه ایشان برای حضور در مراسم بدرقه تیم هندبال، حمایتهای صمیمانه و همه جانبه مدیرعامل شرکت مس را دلیل اصلی موفقیتهای باشگاه مس کرمان عنوان کرد و افزود: پس از صعود تیم فوتبال مس کرمان به لیگ برتر شادی و شور زیادی در مردم کرمان ایجاد شده است که این حاصل پیگیری و حمایت شبانهروزی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بوده است.
_
_
وی با بیان این که مدیرعامل شرکت مس در هیچ زمان ما رو تنها نگذاشتند و در برخی موارد و برای شادی دل مردم از اعتبار خود هزینه کردند که لطمهای به تیم وارد نشود، گفت: جا دارد به نمایندگی از تمام مردم استان، هواداران، خانواده شهدا، مجموعه باشگاه و تیم بابت این حمایتها از شما تشکر ویژهای داشته باشم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0