تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 7523
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به فولاد هرمزگان رسید بسته هستند

عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به فولاد هرمزگان رسید

عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به فولاد هرمزگان رسید

عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور به فولاد هرمزگان رسید

تیم فولاد هرمزگان دومین بازی فینال لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را با پیروزی پشت سر گذاشت تا جام قهرمانی را بالای به سر ببرد.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، تیم بسکتبال فولاد هرمزگان در دومین بازی فینال لیگ دسته دوم موفق شد تیم اورتا ساری را شکست دهد‌ و عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور را کسب کند.

_
_

در این دیدار که در تالار آزادی تهران برگزار شد شاگردان ناصر عباس زاده موفق شدند با نتیجه ۷۲ بر ۵۷ به پیروزی دست یایند و جشن قهرمانی را در تالار آزادی تهران بر پا کند. تیم فولاد هرمزگان در بازی اول فینال هم ۶۳ بر ۵۹ مقابل تیم اورتا ساری به برتری دست یافته بود‌.

_
_

نوید کهوری، علی شبتاری، ستار دشت پیما، امیر دادی زاده، همایون لشنی، بنیامین خضری ، آریا جعفری، آرین گردی تختی، نعمت ناصری، امیر حسین نادری، یاسین درویش نژاد، امیر علی شبدر، ایلیا امیری توسلی، هومن اسماعیلی، ایلیا میرزایی، علی رفیعی، و یاشار فتایی ۱۷ بازیکن تیم فولاد هرمزگان در این دوره از مسابقات هستند. کادر فنی تیم فولاد از سرپرست محمد زارعی، سرمربی ناصر عباس زاده بندری، کمک مربیان صادق مصفا و احمد رضا کهورزاده، تدارکات جواد جوذری و پشتیبانی مجید محمدی تشکیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.