تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 7331
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس بسته هستند

قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس

قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس

قدردانی فرماندهان قرارگاه مدینه منوره منطقه جنوب و سپاه امام سجاد هرمزگان از شرکت مس

سرتیپ پاسدار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره (منطقه جنوب) نیروی زمینی سپاه و سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پیام‌‌هایی از اقدام جهادی شرکت ملی مس در کمک و تامین مایحتاج حادثه‌دیدگان زلزله قدردانی کردند.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، سرتیپ پاسدار مارانی گفت: حادثه غم انگیز زلزله یازدهم تیرماه بخش مهران شهرستان بندر لنگه اگر چه زخم تازه‌ای بر پیکره این امت همیشه در صحنه بود، اما با گام‌های استوار مخلصین در راه خدمت به خلق تبدیل به حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب پر برکت ایران اسلامی شد.

_
_

وی افزود: مسئولیت‌پذیری و همدلی و مشارکت مدیران جهادی شرکت ملی صنایع مس ایران در تامین مایحتاج آسیب‌دیدگان این زلزله، در حساس‌ترین لحظات، برگ زرین دیگری را در دفتر خاطرات این حماسه ثبت کرد.

_
_

فرمانده قرارگاه مدینه منوره در ادامه این پیام گفت: بر خود لازم می‌دانم ضمن طلب مغفرت برای رفتگان و آرزوی سلامتی مجروحان این حادثه، از زحمات ارزنده و خداپسندانه آن مجموعه، صمیمانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

_
_

همچنین سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پیامی از کمک آگاهانه شرکت ملی صنایع مس ایران در خدمت رسانی به زلزله زدگان استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.