پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده
دکتر«علی رستمی» مدیر عامل شرکت مس، با صدور پیامی فرا رسیدن 3 مرداد ماه، روز «تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام به شرح ذیل است:
_
_
روز بزرگ و خجسته «تکریم بازنشستگان و خانواده» فرصتی بسیار مغتنم است تا تمام قد در برابر کسانیکه کولهباری از تجربه را به دوش میکشند، سر تعظیم فرود آوریم و به احترامشان از جا برخیزیم.
_
_
بازنشستگان بدون تردید سهم بزرگی در شکوفایی امروز شرکت مس دارند، آنان در سرد و گرم روزگار نگذاشتند برای لحظهای چرخ تولید متوقف شود و درود بر همه این عزیزان که دغدغهشان در سالهای دور موجب شد تا شرکت ملی صنایع مس ایران امروز در بهترین وضعیت بدرخشد.
_
_
این روز بزرگ را به همه بازنشستگان گرانقدر صنعت مس تبریک میگویم و برای همه این بزرگواران و خانوادههای گرامیشان آرزوی سلامتی دارم.
_
_
علی رستمی
_
_
مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0