تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر : 7301
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده بسته هستند

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت روز تکریم بازنشستگان و خانواده

دکتر«علی رستمی» مدیر عامل شرکت مس، با صدور پیامی فرا رسیدن 3 مرداد ماه، روز «تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام به شرح ذیل است:

_
_

روز بزرگ و خجسته «تکریم بازنشستگان و خانواده» فرصتی بسیار مغتنم است تا تمام قد در برابر کسانی‌که کوله‌باری از تجربه را به دوش می‌کشند، سر تعظیم فرود آوریم و به احترامشان از جا برخیزیم.

_
_

بازنشستگان بدون تردید سهم بزرگی در شکوفایی امروز شرکت مس دارند، آنان در سرد و گرم روزگار نگذاشتند برای لحظه‌ای چرخ تولید متوقف شود و درود بر همه این عزیزان که دغدغه‌شان در سال‌های دور موجب شد تا شرکت ملی صنایع مس ایران امروز در بهترین وضعیت بدرخشد.

_
_

این روز بزرگ را به همه بازنشستگان گرانقدر صنعت مس تبریک می‌گویم و برای همه این بزرگواران و خانواده‌های گرامیشان آرزوی سلامتی دارم.

_
_

                                                                                               علی رستمی                

_
_

                                                                          مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.