تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 6860
چاپ خبر
دیدگاهها برای عملکرد درخشان مجتمع مس سونگون در شش ماهه اول سال در حوزه تولید بسته هستند
عملکرد درخشان مجتمع مس سونگون در شش ماهه اول سال در حوزه تولید

عملکرد درخشان مجتمع مس سونگون در شش ماهه اول سال در حوزه تولید
مدیر مجتمع مس سونگون گزارش عملکرد تولید 6 ماهه نخست امسال این مجتمع را اعلام کرد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، دکتر معبود عباسزاده با ارائه گزارشی از عملکرد تولیدی این مجتمع در ششماهه نخست سال تولید، دانشبنیان و اشتغال آفرین، از افزایش آمار تولید نسبت به برنامه مصوب خبر داد.
_
_
مدیر مجتمع مس سونگون ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبانهروزی کارکنان مجتمع مس سونگون در سنگرهای صنعت و تولید، از افزایش تناژ ارسالی سنگ سولفوری به کارخانجات تغلیظ خبر داد و گفت: در نیمسال اول بهرغم وجود محدودیتهای فضای انباشت باطله تولیدی، با افزایش 3 درصدی نسبت به برنامه مصوب، میزان 7.502.363 تن خوراک اولیه برای کارخانجات تغلیظ ارسال شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0