تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 6695
چاپ خبر
دیدگاهها برای تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمکرسانی به سیلزدگان بسته هستند
تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمکرسانی به سیلزدگان

تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمکرسانی به سیلزدگان
استاندار کرمان با ارسال لوح تقدیر از تلاشهای جهادی دکتر علی رستمی برای کمکرسانی به مردم سیلزده تقدیر و تشکر کرد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به پاس تلاشهای مدیرعامل شرکت مس در راستای کمکرسانی به مردم در حوادث و رخدادهای ناگوار از جمله سیل اخیر استان کرمان، از مجموع اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی صنایع مس ایران قدردانی و تشکر کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0