تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
کد خبر : 6673
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس بسته هستند

حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس

حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس

حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس

«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ظهر امروز (سه شنبه 30 آبان ماه) با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان اقدامات و دست آوردهای زیست محیطی این مجموعه قرار گرفت.

_
_

در جریان این بازدید توضیحاتی پیرامون شعار محیط زیستی شرکت ملی مس مبنی بر «نگاه ما به تولید و محیط زیست یکی است» ارائه شد که از سوی سخنگوی دولت به دلیل اهمیت به مقوله تولید همپای محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت.

_
_

در ادامه این بازدید همچنین در خصوص استراتژی شرکت مس در زمینه محیط زیست از سوی مدیر ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت مس توضیحاتی ارائه شد.

_
_

استراتژی محیط زیست شرکت ملی مس برگرفته از نردبان تعالی است که از 4 پله تشکیل شده است: پروژه های سبز، محیط تمیز، انسان سالم و بهسازی فردا، برنامه کاری و پله های استراتژی محیط زیست این شرکت را شامل می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.