حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس

حضور سخنگوی دولت در غرفه شرکت ملی مس
«علی بهادری جهرمی» سخنگو و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از غرفه شرکت ملی مس در نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ظهر امروز (سه شنبه 30 آبان ماه) با حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست و بازدید از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان اقدامات و دست آوردهای زیست محیطی این مجموعه قرار گرفت.
_
_
در جریان این بازدید توضیحاتی پیرامون شعار محیط زیستی شرکت ملی مس مبنی بر «نگاه ما به تولید و محیط زیست یکی است» ارائه شد که از سوی سخنگوی دولت به دلیل اهمیت به مقوله تولید همپای محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت.
_
_
در ادامه این بازدید همچنین در خصوص استراتژی شرکت مس در زمینه محیط زیست از سوی مدیر ایمنی، سلامت و محیط زیست شرکت مس توضیحاتی ارائه شد.
_
_
استراتژی محیط زیست شرکت ملی مس برگرفته از نردبان تعالی است که از 4 پله تشکیل شده است: پروژه های سبز، محیط تمیز، انسان سالم و بهسازی فردا، برنامه کاری و پله های استراتژی محیط زیست این شرکت را شامل می شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0