تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
کد خبر : 6583
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود بسته هستند

نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود

نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود

نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک برگزار می‌شود

مدیرمجتمع مس شهر بابک گفت: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با حضور معاونت علمی فناوری و اقتصادی دانش‌بنیان ریاست جمهوری در روزهای 28 و 29 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، حسین محمودی با اعلام این خبر، افزود: نخستین گردهمایی نوآوری و فناوری مجتمع مس شهربابک با رویکرد «نوآوری تکمیل کننده پازل تولید» با حضور معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف، پارک فناوری پردیس، کانون پتنت، صندوق‌های پژوهش و فناوری، انجمن مس و دیگر بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری ایران در روزهای 28 و 29 آذر ماه 1401 در مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.

_
_

حسین محمودی با اعلام این خبر گفت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین،گردهمایی mesinno با رویکرد مسی نوین توسط مجتمع مس شهربابک طی دو روز برگزار می‌شود.

_
_

وی افزود: این گردهمایی به دنبال امکان توسعه ارتباط مجتمع مس با شبکه دانش‌بنیان کشور و ارائه نیازهای فناورانه و همچنین راه حل‌های نوآورانه است.

_
_

محمودی با اشاره به اهداف و رویکرد این گردهمایی، توسعه اکوسیستم نوآوری مجتمع مس شهربابک، آشنایی شبکه دانش بنیان کشور با این مجتمع، ارائه نیازهای فناورانه و تأمین مالی جمعی نیازهای فناورانه را از مهمترین اهداف این رویداد عنوان کرد که به همت واحد تحقیق و توسعه مجتمع مس شهربابک برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.