پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز حمل و نقل

پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز حمل و نقل
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در پیامی فرا رسیدن 26 آذرماه، روز حمل و نقل را به همه تلاشگران این عرصه که نقش بیبدیلی در توسعه اقتصادی کشور دارند، تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس متن پیام دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت روز حمل و نقل به شرح ذیل است:
_
_
«به نام خدا»
_
_
بر کسی پوشیده نیست که «حمل و نقل» نقش ویژه و حیاتی در تمام سطوح زندگی جوامع بشری دارد و بهعنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور در حکم زیربنای توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور است.
_
_
در این میان، صنعت مس ایران با تولید کالای ارزشمند «مس» که به تعبیر اقتصاددانان «دماسنج سلامت اقتصاد» است شبکه حمل و نقل پویا، هماهنگ و سازمان یافته با فناوری روز را در سطح شرکت و مناطق تولیدی در استان کرمان و آذربایجان شرقی اجرا و ایجاد کرده است که علاوه بر رفع نیازهای شرکت در حوزه تولید و فروش در مواقع وقوع حوادث ناگوار طبیعی همچون سیل اخیر شهرستان رفسنجان با سازماندهی این ناوگان و شبکه برگ زرینی را در کارنامه حمل و نقل کشور ثبت کرد.
_
_
روز حمل و نقل را گرامی میداریم و به خانواده بزرگ این بخش مهم کشور به ویژه تلاشگران عرصه حمل و نقل شرکت ملی صنایع مس ایران تبریک میگویم و از پروردگار متعال برای ایشان و خانوادههای گرامیشان آرزوی سلامتی، بهروزی و طول عمر دارم.
_
_
علی رستمی
_
_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0