پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت میلاد خجسته و مبارک «سیده نساء العالمین» حضرت فاطمه صدیقه (س) و روز مادر

پیام تبریک مدیر عامل شرکت مس به مناسبت میلاد خجسته و مبارک «سیده نساء العالمین» حضرت فاطمه صدیقه (س) و روز مادر
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با صدور پیامی این روز را به همه دوستداران اهلبیت به ویژه بانوان همکار شرکت تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی مس بدین شرح است:
_
_
به نام خدا
_
_
«صنعت عظیم مس به همکاری با بانوانی مفتخر است که نقش و سهم عمدهای را در رشد و توسعه این صنعت برعهده دارند. در سراسر این سرزمین شاهد شیرزنانی هستیم که با صلابت و درایت، تا پای جان برای اسلام و انقلاب ایستادگی کردند. در بحبوحه جنگ تحمیلی و در بسیاری از روزهای مهم و تاریخساز، زنان و مادران ایران اسلامی کاری کارستان کردند تا مبادا به چهره نورانی انقلاب اسلامی از سوی دشمنان خارجی چنگ انداخته شود.
_
_
میلاد خجسته و مبارک «سیده نساء العالمین» حضرت فاطمه صدیقه (س) که پیامبر اعظم (ص) ایشان را «امابیها» خطاب میکرد، یکی از درخشانترین روزهایی است که فرا رسیده است. ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت اسوه اخلاق و مکارم و فضائل به همه بانوان همکار، مادران و خواهران و همسران شهدای گرانقدر، امیدوارم همواره در پناه حق تعالی سلامت و تندرست باشند
_
_
در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در ایام دفاع مقدس بینهایت شاهد ایثار و ازخودگذشتگی زنان و مادرانی هستیم که با تٲسی از «امابیها» زهرای اطهر (س)، قهرمانانی را پرورش دادهاند که انقلاب اسلامی مدیون آنان است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0