بومیسازی 450 میلیون دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی محقق شد

بومیسازی 450 میلیون دلاری در بخش معدن و صنایع معدنی محقق شد
ایمیدرو با همراهی شرکتهای زیرمجموعه و تابعه و در راستای تحقق اهداف «ساخت داخل» بومیسازی 450 میلیون دلار در بخش قطعات و تجهیزات حوزه معدن و صنایع معدنی را طی 11 ماهه سال جاری ثبت کرد.
_
_
به گزارش جهان معدنی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، شرکتهای بزرگ بخش معدن و صنایع معدنی همچون ملی صنایع مس، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، چادرملو، گلگهر، گهر زمین، آلومینیوم جنوب، تهیه و تولید مواد معدنی، فولاد هرمزگان، فولاد خراسان، آلومینای ایران، مناطق ویژه اقتصادی تحت پوشش ایمیدرو و غیره در این برنامه صرفهجویی ارزی مشارکت داشتهاند.
_
_
طبق این برنامه، صرفهجویی ارزی بیش از 500 میلیون دلار (از طریق بومیسازی) تا پایان امسال هدفگذاری شده است.
_
_
طبق گزارش «دفتر بومیسازی و ساخت داخل ایمیدرو» در راستای هدفگذاری صرفهجویی ارزی از محل بومیسازی و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای داخل کشور، برنامهها و اقدامات شرکتها بهطور منظم پایش میشود.
_
_
بومیسازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع طی سالهای گذشته، موجب شد تا خطوط تولید در شرایط تحریم بهدلیل تامین بهموقع قطعات، دچار وقفه نشوند.
_
_
«بومیسازی» از جمله راهبردهای اصلی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) محسوب میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0