پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات

پیام تبریک دکتر رستمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب این حرفه مهم و تاثیرگذار تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت مس به این شرح است:
_
_
بسمه تعالی
_
_
«روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از چنان اهمیتی برخوردار است که دود عدم توجه به آن نه فقط صرفا در این هفته و روز بهخصوص، بلکه در طول ایام سال به چشم کسانی میرود که «جهاد تبیین» را نادیده گرفته و به آن کمتوجهی کردند.
_
_
رسالت ارتباطات و روابط عمومی رسالتی ملی و حتی جهانی است و جا دارد بیش از پیش مورد عنایت ویژه مسوولان امر قرار گیرد.
_
_
وقتی رجا واثق داشته باشیم که روابط عمومی پیشانی و ویترین یک سازمان به شمار میرود و وقتی اعتقاد عمیق و قلبی به «جهاد تبیین» داشته باشیم، آن وقت برای جهادگری در این حوزه سر از پا نمیشناسیم.
_
_
بدون تردید تلاش همه کارگران و کارشناسان و مدیران، با همت روابط عمومیها و در بستر مهم ارتباطات «تبیین» میشود و ثمر میدهد.
_
_
یک روابط عمومی کارآمد با کاربست تمامی ابزارهای نوین ارتباطی به بهترین شکل ممکن به تبیین ارزشهای یک سازمان و موفقیتها و دستاوردهای آن اقدام میکند تا جامعه را از کوشش فرزندان انقلابی و جهادگر خود آگاه سازد.
_
_
روز ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه، فعالان این حوزه و همه همکارانم در روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمعهای سهگانه تبریک میگویم و ضمن خداقوت برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم.»
_
_
علی رستمی
_
_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0