تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر : 5760
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان بافق بسته هستند

آغاز بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان بافق

آغاز بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان بافق

آغاز بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان بافق

_
_

عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان که با عنوان مجتمع شهید احمدی روشن فعالیت می‌کند آغاز شد.

_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ طی مراسمی در روز گذشته (پنجشنبه ۱۸ اسفندماه) عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی ۸ ناریگان بافق با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، استاندار یزد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی اکتشاف و استخراج کانی های نوین پارسه(اسکام) و نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهری آغاز شد. محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی بهره برداری از این معدن را تولدی دوباره برای بافق خواند و گفت: با آغاز عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن ناریگان شاهد تولد دوباره بافق در اشتغالزایی و رونق اقتصادی خواهیم بود. مهران فاطمی ، استاندار یزد نیز این رویداد را رویدادی مهم برای توسعه منطقه دانست و گفت: اکتشاف معادن، گامی موثر برای تحقق جهاد اعتمادآفرینی و امیدبخشی است .

_
_

 

_
_

_
_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.