تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر : 5441
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آیین افتتاح پروژه‌‌های آب و برق استان کرمان بسته هستند

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آیین افتتاح پروژه‌‌های آب و برق استان کرمان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آیین افتتاح پروژه‌‌های آب و برق استان کرمان

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در آیین افتتاح پروژه‌‌های آب و برق استان کرمان

مهندس عتیقی که به همراه استاندار کرمان و وزیر نیرو، سخنران ویژه این مراسم بود، در سخنانی با اشاره به طرح شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب سیرجان به عنوان یکی از پروژه‌های مهمی که در این آیین به افتتاح رسید، گفت: پروژه فاضلاب شهرستان سیرجان با سرمایه‌گذاری شرکت‌ گل‌گهر و مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری گل‌گهر، جهاد نصر، نظم‌آوران و شهرداری، از جمله طرح‌هایی است که با جلوگیری از آلوده شدن آب‌های زیرزمینی، ارتقا بهداشت عمومی و کمک به بخش صنعت، نقش مهمی در توسعه سیرجان دارد.

_
_

به گزارش جهان معدن ؛ مدیرعامل گل‌گهر همچنین با اشاره به راه‌اندازی شرکت‌های پیشران و با تاکید بر اینکه حمایت رئیس جمهور از پیشرانان زبانزد صنعت‌گران شده از دولت به سبب حمایت از بخش‌های صنعتی کلان، جهت حرکت به سمت توسعه تشکر کرد.

_
_

مهندس ایمان عتیقی همچنین با تشکر از مردم شریف سیرجان به واسطه تحمل زحمات در طول اجرای پروژه فاضلاب، از همراهی صمیمانه و همیشگی آنها با گل‌گهر قدردانی کرد.

_
_

رییس جمهور نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از اقدامات جهادی گل‌گهر در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی گفت: کاری که شرکت های پیشرانی مثل گل‌گهر در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند، ارزنده و ماندگار است و لازم است از اقدامات و سرمایه‌گذاری این شرکتها، به ویژه در حوزه انرژی و اجرای شبکه فاضلاب شهری تقدیر کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.