تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 4948
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه K.O.M پروژه احداث پست برق فولاد اکسین خوزستان برگزار شد بسته هستند

جلسه K.O.M پروژه احداث پست برق فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

جلسه K.O.M پروژه احداث پست برق فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

جلسه K.O.M پروژه احداث پست برق فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ جلسه هماهنگی اولیه و ابلاغ قرارداد و شروع به کار پروژه احداث پست برق و کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان در محل دفتر مدیریت اجرایی پروژه ها برگزار گردید.

_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین ، در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت فولاد اکسین خوزستان از واحدهای ذیربط، نمایندگان مشاور از شرکت مهندسی قدس نیرو و شرکت پارسیان به عنوان پیمانکار طرح برگزار شد، ضمن انجام مذاکرات اولیه و فشرده در خصوص چگونگی فرآیندها و روش اجرای پروژه، تاریخ شروع به کار رسمی پروژه از مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ تعیین گردید.

_
_

 

_
_

این پروژه از بزرگترین پروژه های شرکت فولاد اکسین خوزستان بعد از راه اندازی کارخانه می باشد که به صورت EPC برنامه ریزی شده و در بخش بازرگانی و خرید با ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو و در بخش مهندسی، اجرا و نصب با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه به صورت فشرده در مدت یک سال اجرایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.