تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 4944
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ذوب‌آهن با برد آغاز کرد بسته هستند

ذوب‌آهن با برد آغاز کرد

ذوب‌آهن با برد آغاز کرد

ذوب‌آهن با برد آغاز کرد

تیم فوتبال ذوب‌آهن بیست و سومین دوره‌ه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران را با پیروزی آغاز کرد.

_
_

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن ؛ شاگردان محمد ربیعی در نخستین دیدار این رقابت‌ها که در استادیوم شادروان سیروس قایقران بندرانزلی برگزار شد با نتیجه 2 بر یک شاگردان مهدی تارتار را شکست دادند.

_
_

 

_
_

دو گل سبزپوشان ذوب‌آهن را در این دیدار محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی به ثمر رساندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.