گرامیداشت روز حمل و نقل در ذوب آهن اصفهان

گرامیداشت روز حمل و نقل در ذوب آهن اصفهان
آیین گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و تجلیل از رانندگان با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی به همراه تنی چند از مدیران و سرپرستان این معاونت روز دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه برگزار شد.
_
_
به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ؛بهرامی ضمن تبریک این روز به رانندگان و همکاران سرپرستی حمل و نقل، شغل رانندگان را پر اهمیت و حساس خواند و ابراز امیدواری نمود که مجموعه سرپرستی حمل و نقل با تلاش و همدلی همانند گذشته در رشد تولید و تعالی شرکت قدم بردارند.
_
_
معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی در پایان با اهدای گل به رانندگان از زحمات بی دریغ این همکاران گرامی تقدیر کرد.
_
_
شایان ذکر است ، ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور و به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۳۷۶ در جهت آگاهسازی جامعه نسبت به نقش و جایگاه حمل و نقل در اقتصاد ایران به عنوان روز ملی حمل و نقل نامگذاری شد .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0