تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 12183
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود بسته هستند

مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود

مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود

مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مجتمع مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود.

_
_

به گزارش جهان مکعدن به نقل ازمس پرس، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه‌های مجتمع مس سرچشمه در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در این مدت پیشر‌فت‌های خوبی در حوزه صنعت مس صورت گرفته و رشد 12درصدی در تولید صنعت مس را شاهد هستیم.

_
_

وزیر صمت خاطرنشان کرد: امروز بالغ بر 20هزار میلیارد تومان عملیات جدید توسعه مس شامل تولید کنسانتره، تجهیزات معدنی، افزایش استخراج از معادن و پروژه‌های درمانی و… افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

_
_

رزم‌حسینی تاکید کرد: مجموعه مس سرچشمه به‌عنوان محور توسعه منطقه‌ای قلمداد می‌شود؛ امسال فروش خیلی‌خوبی انجام گرفته و تا پایان سال رشد خوب در حوزه فروش را خواهد داشت و زمینه اشتغال جدیدی برای جوانان فراهم ‌می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.