پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیاتعامل ایمیدرو

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتصاب معاون وزیر صمت و رییس هیاتعامل ایمیدرو
«اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با صدور پیامی انتخاب مهندس وجیهالله جعفری را بهعنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأتعامل ایمیدرو تبریک گفت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل از مس پرس، در پیام صادر شده ازسوی «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت مس آمده است:
_
_
جناب آقای مهندس وجیهالله جعفری
_
_
معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأتعامل ایمیدرو
_
_
انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأتعامل ایمیدرو تبریک میگویم.
_
_
بدون شک با دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه معدن و صنایع معدنی شاهد رشد و ارتقای روز افزون این نهاد مهم معدنی و گسترش فعالیتهای صنعتی و معدنی در کشور خواهیم بود.
_
_
از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سرافرازی را خواستارم.
_
_
_
_
اردشیر سعدمحمدی
_
_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0