افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال

افزایش ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست سال
میزان استخراج ماده معدنی در مجتمع سرب و روی انگوران در ماه شهریور 99، بیش از 5 درصد افزایش یافت.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل از ایمیدرو، مجتمع سرب و روی انگوران در ماه شهریور، 88 هزار و 720 تن ماده معدنی استخراج کرد.
_
_
این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 84 هزار و 95 تن بود.
_
_
همچنین میزان ارسال ماده معدنی به کارخانه های فرآوری در ماه شهریور، 83 هزار و 328 تن بود که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته (50 هزار و 84 تن)، 66 درصد رشد نشان می دهد.
_
_
افزایش 74 درصدی ارسال ماده معدنی به واحدهای فرآوری در نیمه نخست 99
_
_
مجتمع سرب و روی انگوران در نیمه نخست 99، حدود 473 هزار و 325 تن ماده معدنی استخراج کرد. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 473 هزار و 990 تن بود.
_
_
میزان ارسال ماده معدنی از مجتمع انگوران به واحدهای فرآوری در نیمه نخست امسال، با 74 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته (274 هزار و 298 تن)، به 477 هزار و 662 تن رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0