تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 16683
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT بسته هستند

برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT

برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT

برپایی نمایشگاهی دائمی در حوزه ICT

zadboomمعاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در توافقی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌ عمل آمده، مقرر شده است تا سالنی مجزا به صورت نمایشگاه دائمی برای حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گیرد .

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل از  شاتا، حمید زادبوم در جلسه ای با حضور هیات مدیره فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران عنوان کرد: هر ساله اتحادیه‌های زیادی در این نمایشگاه ها حضور دارند و در خردادماه نیز این نمایشگاه برگزار ‌می‌شود.

_
_

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: معتقدیم این نمایشگاه نباید به شکل انحصاری باشد؛ بلکه باید از همه اقشار در آن حضور داشته باشند، ضمن اینکه حضور جوانان و نوجوانان در این نمایشگاه سبب رشد و ارتقای هر ساله این نمایشگاه شده است.

_
_

وی تأکید کرد که تجمیع نمایشگاه‌های این حوزه به کسب دستاوردهای بهتر نیز می‌انجامد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.