تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 6695
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسته هستند

تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

تقدیر استاندار کرمان از شرکت مس برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

استاندار کرمان با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های جهادی دکتر علی رستمی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر و تشکر کرد.

_
_

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به پاس تلاش‌های مدیرعامل شرکت مس در راستای کمک‌رسانی به مردم در حوادث و رخدادهای ناگوار از جمله سیل اخیر استان کرمان، از مجموع اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی صنایع مس ایران قدردانی و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.