20شرکت برتر چهارمین دوره عملکرد HSEE ایمیدرو معرفی شدند

20شرکت برتر چهارمین دوره عملکرد HSEE ایمیدرو معرفی شدند
برگزیدگان چهارمین دوره ممیزی عملکرد HSEE ایمیدرو در دو سطح “عملکرد خوب” و “افزایش سطح امتیاز نسبت به سال قبل” معرفی شدند.
_
_
به گزارش جهان معدن به نقل ازروابط عمومی ایمیدرو، مراسم این دوره به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد که به ترتیب شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر، آلومینای ایران، گوهر پویش گام(بهره بردار معدن شماره 2)، توسعه فرآوری ماهان سیرجان(بهره بردادر معدن شماره پنج)، فولاد زرند ایرانیان(بهره بردار مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند)، معدنی و صنعتی چادرملو(بهره بردار معدن سنگ آهن)، فولاد نی ریز، فولاد سبزوار، مجتمع انگوران، منطقه اقتصادی خلیج فارس و مجتمع فروکروم جغتای بیشترین امتیاز را کسب و در جایگاه “سطح خوب” قرار گرفتند.
_
_
مجموعه های برتر در بخش “رشد و پیشرفت“
_
_
همچنین بیشترین امتیاز در بخش “رشد و پیشرفت نسبت به سال 97) به مجتمع زغال سنگ گلندرود، شرکت گسترش و نوسازی معادن خاورمیانه، مجتمع سرب و روی نخلک، مجتمع آنتیموان سفیدآبه، شرکت احیاء استیل بافت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (بهره بردار مجتمع فسفات اسفوردی)، شرکت فولاد سیرجان ایرانیان، مجتمع سنگ آهن سیرجان و مجتمع زغال سنگ طبس تعلق کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0