10 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 23 اسفند 1400 ساعت 16:38

امضای قرارداد عرضه ۷۰۰ هزار تن از محصولات شرکت ذوب آهن در بورس کالا

آیین امضای قرارداد همکاری هلدینگ صبا تامین و شرکت ذوب آهن اصفهان امروز در محل ساختمان هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی جهت عرضه ۷۰۰هزار تن محصولات ذوب آهن در بورس کالا برگزار شد.

به گزارش جهان معدن به نقل ازاقتصادآنلاین؛ در ابتدای این مراسم علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: با امضای این قرارداد می خواهیم این پیام را به مجموعه شستا، سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه منتقل کنیم که هم افزایی به عنوان یک کار اصلی و نه یک کار فرعی در مجموعه شستا باید انجام شود و هیچ بهانه ای برای نرفتن به این سمت قابل قبول نیست.

وی در ادامه افزود: شرکت های شستا و مجموعه رفاه می توانند هزاران میلیارد تومان هم افزایی داشته باشند که نفع اصلی آن به سهامداران خواهد رسید.

رستمی اظهار داشت: امروز زنجیره تکمیل تا حدودی کامل شده است اما به دلایلی فلسفه آن وجود آن را فراموش کرده بودیم. سال آینده، یکی از اصلی ترین برنامه های ما ایجاد هم افزایی میان شرکت ها و هلدینگ های زیر مجموعه شستا و وزارت رفاه است که باید در تمامی سطوح رخ دهد.

در ادامه این مراسم حسین هاشمی سرپرست هلدینگ سرمایه گذاری صدرتامین در راستای صحبت های مدیرعامل شستا، عنوان کرد: متاسفانه روندی را مشاهده می کنیم که همه امکانات را تمام کارخانجات دارند اما قسمت اصلی تولیدات را به بخش خصوصی می دهند.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی با ظرفیت های مجموعه های ما کار خود را انجام می دهد و همان مدل کارخانه را احداث می کند که این اتفاق ها جای تاسف دارد. لذا مدیران عامل هلدینگ ها باید توجه داشته باشند که هم افزایی بیشتر را ایجاد کنند و هر منفعتی که از خانواده بازنشستگان قطع کنیم، در آن دنیا باید پاسخگو باشیم.

هاشمی تاکید کرد: سرمنشاهای فساد را شناسایی و آنرا قطع کنید. سیستم دلالی را درخرید، فروش و پروژه‌ها شناسایی کنیدو توقع مان از مدیران عامل هلدینگ ها و مجموعه نظارتی هلدینگ‌ها هم افزایی را سرلوحه کار خود قراردهند.و هم افزایی ها با جسارت انجام شود.

سید محمدجواد میرطاهر مدیرعامل هلدینگ صبا تامین در این مراسم گفت: مجموعه صبا تامین به عنوان هلدینگ بازار سرمایه که در حوزه های مختلف بازار سرمایه مانند بانک، بیمه فعال است، علاوه بر ماموریت سودسازی ماموریت اصلی ما خدمت محوری ومشتری مداری است. این شعار ما هست که به عنوان هلدینگ مشتری مدار هستیم و امادگی این را داریم که به تمام حوزه های وزارت کار خدمات را ارائه دهیم.

امضای قرارداد عرضه ۷۰۰ هزار تن از محصولات شرکت ذوب آهن در بورس کالا

وی تاکید کرد: امروز شرکتها بیشتر به خاطر دریافت وام به سراغ هلدینگ صبا تامین می‌آیند که خواهش من این است که در گام بعدی درحوزه سبدگردانی و تامین مالی و بازارگردانی و ... به سراغ ما بیایند. امروز سه قرارداد قرار است به امضا برسد. یکی قرارداد عرضه ۷۰۰هزار تن از محصولات ذوب آهن در بورس کالا توسط کارگزاری صبا، قرارداد بین باشگاه ذوب آهن و کارگزاری صبا تامین و سومین قرارداد هم تفاهمنامه بین هلدینگ صبا تامین، تاصیکو و شستا است که میثاق نامه ای است که بتوانیم فعالیت های مشترک داشته باشیم.