28 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 28 آذر 1398 ساعت 13:41

بازدید وزیر صمت از صنایع غذایی مهدیس آپادانا مهیار و قول پیگیری مشکلات این شرکت

00apadana235125وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک صنعتی رازی شهرضا از شرکت صنایع غذایی مهدیس آپادانا مهیار بازدید کرد و در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آن قرار گرفت و برای حل و فصل این مشکلات قول پیگیری داد.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، این واحد در زمینه تولید کنسرو ماهی توانایی تولید 20 میلیون قوطی در سال را دارد و برای اولین بار در خاورمیانه علاوه بر تولید به شکل سنتی در قوطی فلزی این محصول را به شکل پاکتی (pouch) نیز ارایه می کند.

واحد فراوری و بسته بندی ماکیان و ابزیان این شرکت نیز سالانه 2 هزار تن ظرفیت تولید داشته و تاسیسات سردخانه این واحد بسیار مجهز وظرفیت بالایی در انجماد و نگهداری مواد را دارا میباشد که در صورت فعال شدن در هر شیفت حداقل 150 نفر اشتغال زایی خواهد داشت.

صنایع غذایی مهدیس آپادانا در زمینی به مساحت 25 هزار و 600 مترمربع و با زیربنای 9 هزار و 200مترمربع در شهرک صنعتی رازی شهرضای اصفهان مستقر است.

زمان اجرای طرح این شرکت از سال 1385بوده است که در صورت حل و فصل مسایل و مشکلات آماده راه اندازی می باشد.

بدهی بانکی و جرایم مربوط به آن و نداشتن سرمایه در گردش عمده مشکلات فرآوری این شرکت است که وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید در جریان آنها قرار گرفت و قول پیگیری آنها را داد.