07 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
شنبه, 10 دی 1401 ساعت 15:44

سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» برگزار می شود

سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش جهان معدن به نقل ازمس پرس، این دوره از مسابقات حفظ قرآن با موضوع حفظ سوره مبارکه «عنکبوت»، معارف و مفاهیم آیات آن و براساس بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات حفظ قرآن فرصت دارند تا 8 دی ماه سال جاری جهت ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا آزمون نیز در تاریخ 16 دی ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

با توجه به این که شرکت در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد است، علاقه مندان و شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام بر روی لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/quran کیلیک نمایند.

شرکت کنندگان می توانند برای دسترسی به منابع آزمون به متن سوره مبارکه «عنکبوت» مراجعه کنند. همچنین به منظور استفاده از فیش های مرتبط با این سوره با مراجعه به آدرس سایت   https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=29&npt=7 از بیانات رهبری نیز بهره مند شوند.

گفتنی است به برگزیدگان سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به قید قرعه و به شرح ذیل جوایزی اهدا می شود.

نفر اول: 10 میلیون تومان (از بین شرکت‌کنندگان با 100درصد پاسخ درست)،نفر دوم: 8 میلیون تومان (از بین 100درصدی‌ها و شرکت‌کنندگان با یک پاسخ اشتباه)،نفر سوم: 6 میلیون تومان (از بین 100درصدی‌ها و یک یا دو پاسخ اشتباه)، نفر چهارم: 4 میلیون تومان (از بین 100درصدی‌ها و یک، دو یا سه پاسخ اشتباه)،نفر پنجم: 2 میلیون تومان (از بین 100درصدی‌ها و یک، دو، سه یا چهار پاسخ اشتباه)

و 100 جایزه 500 هزار تومانی (از بین 80 درصدی‌ها به بالا) به همراه 20 جایزه 500 هزار تومانی؛ برای کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران.