29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
یکشنبه, 12 آبان 1398 ساعت 10:20

برگزاری همزمان 4 نمایشگاه بزرگ صنعتی و معدنی در آبان ماه امسال نشان دهنده رونق تولید و کسب و کار در کشور است

HoseinZadeh-2حسین زاده با اشاره به برگزاری همزمان 4 نمایشگاه متنوع صنعت برق، معدن و صنایع معدنی، لجستیک زنجیره تامین و ریتیل شو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: این رویداد نشان دهنده تحقق اهداف رونق تولید در بخش های مختلف صنعتی و معدنی در سطح کشور در سالجاری است.

به گزارش جهان معدن و به نقل از شاتا، بهمن حسین زاده افزود: رویکرد کلی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران تقویت کسب و کار و ایجاد فرصت‌های جدید همکاری میان صاحبان صنایع و تولیدکنندگان برتر در کشور است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال بیش از 50 مورد نمایشگاه در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده و تا پایان سال بیش از ۵۰ رویداد صنعتی و نمایشگاهی دیگر برگزار می گردد که ۱۰۰ نمایشگاه بی سابقه است و نشان از ایجاد فرصت های جدید برای گسترش حجم تعاملات و رونق تولید و همچنین کسب و کار در کشورمان دارد.

حسین زاده خاطر نشان کرد: در سال رونق تولید به دنبال برگزاری نمایشگاه های موثر و پررونق هستیم و خوشبختانه مشارکت و استقبال گسترده داخلی و خارجی از این نمایشگاه های پر تنوع نشان دهنده اقدامات اثرگذار وزارت صمت در کاهش آثار تحریم های ظالمانه در حوزه های مختلف تولید کشورمان است.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران تاکید کرد: با این روند روز به روز از وابستگی به اقتصاد تک محصولی فاصله خواهیم گرفت و این امر مستلزم توجه جدی به ظرفیت های تولید داخلی است.

حسین زاده نمایشگاه های پر مخاطب را گامی در مسیر توسعه اقتصادی و صنعتی دانست که کمک رونق تولید، توسعه بازرگانی و تعاملات تجاری در کشور خواهند بود.

وی تصریح کرد: هدایت منابع و جهت دهی اصولی به سرمایه ها و حتی روند سرمایه گذاری ها در سطح کشور، با توجه به اثر گذاری بالای نمایشگاه های برگزار شده، تبلور عینی یافته و در تحقق اقتصاد بدون نفت اهمیت این نمایشگاه ها بیش از پیش خود را نشان می دهند.

حسین زاده با اشاره به حضور چشمگیر شرکت های فعال تولیدی، صنعتی در ۴ نمایشگاه همزمان که نسبت به سال گذشته کاملا افزایشی و با استقبال بسیار خوب همراه بوده، افزود: ما شاهد رویدادهای کم نظیر و مثبتی در حوزه تجارت و صنعت کشوریم که البته در همین راستا فرصت های نمایشگاهی نیز با اقبال گسترده تولیدکنندگان مواجه شده است و در عمل به کارآمدی رونق کسب و کارهای فناورانه کمک می کند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران خاطرنشان کرد: ما در بخش نمایشگاهی تحقق اهداف رونق تولید را بطور کاملاً مسئولانه و اثر گذار دنبال خواهیم کرد و حتماً تا پایان امسال روند برگزاری نمایشگاه های مختلف و متنوع در سطح کشور با جدیت تداوم خواهد داشت.

گفتنی است؛ 4 نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران،معدن و صنایع معدنی، لجستیک زنجیره تامین و ریتیل شو از ۹ تا ۱۲ آبان به طور همزمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.