20 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
پنج شنبه, 05 دی 1398 ساعت 11:25

دیدار مدیرعامل شرکت مس با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

0142qصبح دیروز (چهارشنبه 4 دی‌ماه) دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس با مهندس حسن خلج تهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دیدار کرد.

 

به گزارش مس پرس، در ادامه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی بندرعباس، دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس با مهندس حسن خلج تهرانی مدیرعامل منطقه ویژه دیدار کرد و در جلسه ای مشترک در خصوص چگونگی استفاده از امکانات و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی در حمل اسید سولفوریک و تسهیل در روند صادرات اسید به بازارهای هدف گفت و گو کردند.

 

منطقه اقتصادی خلیج فارس، سکوی جدید صادرات مس می شود

حسن خلج طهرانی در حاشیه این دیدار مدیر عامل و هیات مدیره صنایع مس ایران از منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: به دنبال ایجاد امکان زیر ساخت هایی برای حمل و صادرات فرآورده های مرتبط با صنایع مس هستیم.

وی افزود: بحث های فنی را در نظر گرفته ایم و امیدواریم به زودی شاهد تحولات مثبت در این زمینه باشیم.

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بیان داشت: اقدامات را در خصوص چگونگی استفاده از امکانات و ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی در حمل اسید سولفوریک و تسهیل در روند صادرات اسید به بازارهای هدف پیش خواهیم برد و همت صنایع مس ایران برای به سرانجام رسیدن این طرح حائز اهمیت است.

وی در پایان بیان داشت: هدف ما کمک به اقتصاد کشور و تسهیل در امر صادرات است و تمام توان خود را برای ایجاد رونق اقتصادی به کار خواهیم بست.