30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 29 آبان 1402 ساعت 11:13

فولاد مبارکه صنعت دوستدار محیط زیست و حامی طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور است

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، اعلام کرد که این شرکت به همراه اعضای جامعه محلی، با کاشت ۳۰۰ هکتاری بذر دیم، به فعالیتی پر اهمیت در زمینه حفاظت از محیط زیست پرداخته است.

 

به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه ؛ کاظمی اظهار داشت: شاهد آغاز عملیات کاشت نهال در مساحتی بزرگتر از ۳۰۰ هکتار در اراضی طالخونچه شهرستان مبارکه هستیم، این در حالی است که فولاد مبارکه نیز تعهد کاشت نهال در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ هکتار در همین منطقه را داده است.

وی افزود: “فولاد مبارکه، به عنوان صنعت دوست‌دار محیط زیست، در استراتژی‌های خود همواره اعلام داشته که حافظ محیط زیست است.

کاظمی بیان کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت دوست‌دار محیط زیست، اقدامات زیادی در راستای حفاظت از محیط زیست انجام داده که ازجمله آن می‌توان به تعهد برای تولید ۶ میلیون اصله نهال در دو فاز اشاره کرد.

او افزود: “فولاد مبارکه در راستای کاهش میزان مصرف آب توانسته میزان مصرف آب مورد نیاز خود از زمان بهره‌برداری تاکنون را تا ۸۶ درصد کاهش دهد و تا سال ۱۴۰۴، از آب خام منطقه بی‌نیاز خواهد شد. این شرکت به‌عنوان صنعت دوستدار محیط زیست، حامی اقدامات زیست‌محیطی ازجمله مشارکت در کاشت یک میلیارد نهال در کشور است.