30 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
چهارشنبه, 01 آذر 1402 ساعت 19:11

حضور فولادی‌ها در بیستمین نمایشگاه ایران متافو

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه ایران متافو در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران متمرکز شده است.

 

به گزارش جهان معدن ، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) با حضور بیش از ۵۴۴ شرکت خصولتی، خصوصی، دانش‌بنیان و شرکت‌های خارج از کشور با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ تا ۶ آذر ماه برگزار خواهد شد.

صنایع وابسته به متالوژی شرکت‌کننده در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی و صنایع سرامیک و ماشین‌آلات صنعتی حضور دارند.

امسال حضور این شرکت‌ها در ۱۰ سالن اصلی و فضای بین سالن‌ها در ضلع غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران در مساحت ۲۰۵۰۱ متر مربع متمرکز شده است.

مرکز اصلی صنایع فولادی در سالن‌های ۳۸ A و B که شرکت‌های فولادی بزرگ از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد آلیاژی، ذوب آهن اصفهان، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و در مجموع شرکت‌هایی که در بخش اول و میانه زنجیره فولاد فعال هستند حضور دارند.

شرکت‌های فعال در بخش نورد فولاد نیز در سالن خلیج فارس (۴۴/۱ و ۴۴/۲) با حضور برخی شرکت‌های مطرح از جمله فولاد خرمدشت تاکستان، فولاد جاوید بناب، انجمن نوردکاران فولادی ایران و در کل شرکت‌های فعال در بخش انتهایی زنجیره فولاد متمرکز شده‌اند.