29 ارديبهشت 1403
RSSFacebookTwitterLinkedinDiggYahooDelicious
دوشنبه, 06 آذر 1402 ساعت 12:06

شفافیت در توزیع محصولات اولویت همیشگی فولاد مبارکه است

در راستای تعامل با شرکای تجاری جلسه هم‌اندیشی با انجمن لوله و پروفیل کشور با حضور مدیر عامل محترم شرکت فولادمبارکه و معاونت فروش وبازاریابی شرکت در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران متافو ۱۴۰۲ برگزار گردید.


به گزارش جهان معدن و به نقل از روابط عمومی فولاد مباکه ؛ در این دیدار محمدیاسر طیب نیا، مدیر عامل فولاد مبارکه با ابراز خوشحالی از ارتقا تعامل بین انجمن لوله پروفیل ایران و شرکت فولادمبارکه، شفافیت در عرضه محصولات را تاکید همیشگی خود دانست.

وی بر گفتگو و یافتن راهکارهای جدید در جهت بهبود شرایط موجود و‌ دسترسی هرچه بیشتر مشتریان فولاد مبارکه به محصولات فولادی تاکید کرد و حمایت وزارت صمت را در این مسیر خواستار شد.

در این دیدار اعضا هیات مدیره انجمن لوله و پروفیل ایران با بیان دیدگاه‌های خود موضوع کمبود نقدینگی در زنجیره تولید، کمبود ورق در صورت کسری تولید فولاد مبارکه به دلیل قطع گاز در زمستان و مشکلات نقص‌های موجود در سنجش ظرفیت حقیقی تولید کنندگان را از جمله نگرانی‌های خود عنوان کرد.

در ادامه رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر باسازمان‌ها، کارگروه‌ها و اصناف با نگاه و رویکرد منافع ملی تاکید نمود و از ادامه نشست ها و تعاملات با مشتریان فولاد مبارکه خبر داد.